Det enda som återstår är erratan

Avhandlingen är lämnad till tryck. Gissa om jag satt och höll fingret över musknappen länge innan jag skickade iväg den. Det känns konstigt och tomt, samtidigt som jag har massor att göra på jobbet så jag hinner inte riktigt känna efter. Tur är väl det, för det som kommer härnäst är ju försvaret…

Den 8 februari kl. 14.00 i sal F3 på KTH i Stockholm. Då ska jag försvara min avhandling ”Situated Reflexive Change – User-centred Design in(to) Practice”.

Nu är det bara erratan kvar, det där lilla bladet man ska stoppa in i den tryckta avhandlingen med alla fel man hittat efter att boken tryckts. För fel lär jag hitta.

2 kommentarer on “Det enda som återstår är erratan”

  1. Åsa skriver:

    Wow, Elina – vad BRA du är!! Hoppas att du trots att du har annat att göra stannar upp och njuter av situationen.


Kommentera!

