Alla dessa skrivdagar

Jag har fått några bra, och några dåliga skrivdagar på sista tiden. Förkylningen är skyldig till några dåliga dagar, och huvudvärk. Det är trots det skönt att se att det går framåt. Stapplande förvisso, men tittar jag på vad jag gör i övrigt så tycker jag ändå att det går bra. Jag har några rader till att skriva ikväll, lite mer flyt i fingrarna, men först ville jag bara dela med mig av följande bildbevis över skrivstatusen.

Svaret på livet, universum och allting.

Det var ju tyPiskt att jag inte kunde få till en 42:a nertill också.

Nu måste jag skynda mig att skriva klart för idag. Det ligger ett rykande färskt manus och väntar på läsning. En skrivarvän som har skrivit sina första 100 sidor och vill ha återkoppling. Hur spännande är inte det!

4 kommentarer on “Alla dessa skrivdagar”

  1. Myra Windahl skriver:

    Åh, kul att det går framåt! Själv har jag kommit till midsommar, målet är julafton. Jag stretar på…

  2. Margareta skriver:

    Så kul för dig att det går bra, Jag kommer inte att klara deadline midsommar. men det känns OK då jag har annat roligt för mig. Grafisk design och gitarr för småttingar. Vi får tillgång till vårt ställe i Trosa i början på april och då kommer jag att få mera lugn tillvaro framöver(tror jag) i alla fall mer ensamtid. så jag flyttar fram deadline på boken till julafton. sköt om dig.


Kommentera!

