Tips på skrivkurs

Huvudet dunkar, ena örat hör dubbelt och snytpapprena är snart slut. Jag är oändligt och olyckligt förkyld. Extra surt en dag som är solig och välkomnande och när vildmarksmässan är i full blom i Älvsjö. Men vad är väl en bal på slottet…

Därför passar jag på att tipsa om att min vän Gunnika, som har äventyrat ett helt år, och som säkert står just nu på vildmarksmässan och pratar, kommer att anordna en del äventyr i år som man kan följa med på. Oj, lång mening. Kort sammanfattning: Åk på en häftig skrivkurs i frilufsandets tecken på Finnhamn!

Så här ser tydligen hennes monter ut. Men den får jag inte se. Bilden har jag snott från hennes blog.

Själv ska jag nu sjunka ner under en filt och läsa om äventyr istället.

2 kommentarer on “Tips på skrivkurs”

  1. Gunnika skriver:

    Det låter inget vidare att vara oändligt och olyckligt sjuk… Jag saknade dig på mässan, hade hoppats på att få se dig där! Krya på dig! 🙂


Kommentera!

