Efterfest

Har precis skickat iväg en novell till tidningen Skrivas novelltävling. Jag drabbades av en idé för några veckor sen, skrev ner det i ett dokument och glömde nästan bort det hela. Nu ikväll öppnade jag upp dokumentet igen och det blev några få ändringar, sen fick den vara good enough! 🙂

För er som inte skrivit något ännu, finns det fortfarande tid. Deadline är den 28 januari och temat för novellen är FESTEN. Det borde inte ta allt för lång tid att skriva. Novellen får vara max 4000 tecken inklusive mellanslag. Typ en A4.

Lycka till och kommentera gärna om ni skickar in en novell!

4 kommentarer on “Efterfest”

  1. Myra Windahl skriver:

    Åh, den tävlingen hade jag också en halvtanke om att vara med på… Vi får se om jag lyckas knåpa ihop något. Men eftersom jag inte har någon idé överhuvudtaget så misstänker jag att det inte blir av. Men lycka till dig!


Kommentera!

