Good Enough

Äntligen kan jag få jubla lite! Strax innan jul fick jag reda på att jag hade vunnit på en tävling som Kreagrafen anordnat där vinsten var en av hennes egendesignade tröjor. Men eftersom vinsten i mitt fall var tvådelad, en tröja till mig och en tröja till min handledare Gulan, ville jag inte basunera ut min vinst innan jag överraskat tidigare nämnda handledare. Men nu har jag tröjan kommit fram på posten till min allra bästaste Gulan, så nu kan jag få jubla hur mycket jag vill. Hurra!

Min motivering för att få vinna tröjan handlade både om att lära mig att good enough duger, jag måste inte jobba ihjäl mig. Samtidigt som jag intalar mig själv att jag är good enough för att få ägna mig åt skrivandet.

Här är ett litet (grovkornigt) bildbevis:

 

 

7 kommentarer on “Good Enough”

  1. AC Collin skriver:

    Jäklars vad snygg den är i svart! Hoppas att Gulan blev glad. 🙂
    Använd dem nu tills de är riktigt utslitna.

    Gott nytt år!
    /AC

    • skrivaom skriver:

      Det ska vi göra. Jag kan redan se mig på slutseminariet iförd denna. Till själva disputationen får jag väl hänga en kavaj utanpå, dagen till ära. 😉

      Gott Nytt År!

  2. Anna H skriver:

    Grattis till vinsten! Och heja heja heja till dig och bokmanuset. Helt rätt att ha en plan och att våga berätta om den. Låter jättespännande detta! 🙂 Lycka till!! Kram Anna

  3. Gunnika skriver:

    Najs! Grattis!


Kommentera!

