Lite tips på bekostnad av sömn

Jag hade inte tänkt blogga ikväll. Jag hade tänkte gå och lägga mig tidigt och läsa. Men så satte jag mig framför datorn och skulle bara… och helt plötsligt har jag dragits med i en blogg-surfarström, där jag obarmhärtigt hittar mer och mer saker att läsa. Det är nästan så att man kan misstänka att någon har tänkt på det där.

Det finns väldigt många som är generösa och delar med sig av tips kring skrivande, och ikväll skickar jag en vidare. Amanda Hellberg har i sin blogg samlat länkar till 10-i-topp-tips för olika genrer.

Nu blir det inga fler bara.

Okej, lite senare, jag hittade den här också, en samling från bloggar som handlar om att skriva.

Nu, på riktigt, inga fler bara.

Kommentera!

